Współpraca

Jesteś w miejscu, gdzie świetnie zareklamujesz
Twój produkt, markę lub usługę!

Po prostu napisz na:

ania@smakimacierzynstwa.pl

Odpisuję na wszystkie e-maile. Zwykle odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 godzin. Aaa no i mów mi po prostu Ania 🙂

Kim jestem?

Jestem mamą cudownych synków, starszy w lutym 2017 skończył trzy latka, a młodszy w kwietniu 2017 skończył roczek. Od grudnia 2014  na Blogu „Smaki Macierzyństwa” poruszam ważne kwestie jakie nurtują przyszłe i obecne mamy. Blog okazał się dużym sukcesem i zgromadził wokół siebie sporą społeczność, do której możesz dotrzeć.

Miesięczne zestawienie statystyk bloga:

smakimacierzynstwa-fanifb

Jak będzie wyglądać nasza współpraca?

  • Przede wszystkim stawiam na jakość wpisów, które mają przekazywać konkretną praktyczną radę – tego szukają moi czytelnicy (a dokładniej czytelniczki 97% ogółu). Jakość dotyczy również produktów jakie prezentuję na blogu. Muszę po prostu wierzyć, że są warte polecenia.
  • Przy działaniach reklamowych zależy mi na zadowoleniu reklamodawcy, moim (bez tego ani rusz) oraz przede wszystkim korzyści dla odbiorcy.
  • Do każdej współpracy podchodzę indywidualnie, mam masę pomysłów i zawsze staram się dostosować formę do oczekiwań zleceniodawcy. Wspólnie dojdziemy do konsensusu!
  • Najnowszy wpis umieszczam w schowku każdego czytelnika, aby zaczynając przeglądanie bloga niekoniecznie ze strony głównej dostrzegł nowe treści.
  • Moje wpisy nie są tylko na kilka dni od publikacji. „Lubią się” (nieprzypadkowo) pokazać wysoko w wynikach wyszukiwania u Wujaszka Googla.  Dzięki zaś optymalnej kategoryzacji i odwoływaniu się w innych wpisach obserwuję stały ruch wokół dawno opublikowanych tekstów.
  • Podejmuję współpracę za wynagrodzeniem finansowym. W bardzo wyjątkowych sytuacjach, kiedy produkt zwali mnie z nóg, dopuszczam współpracę barterową.

Sposobem na Twoją reklamę może być:

Marki, które pojawiły się na blogu:

Gotowy? Zapraszam do kontaktu!

Skontaktować się ze mną możesz:
  • e-mailowo na adres: ania@smakimacierzynstwa.pl
  • na Facebook’u wysyłając wiadomość
  • lub za pomocą formularza kontaktowego: